Події

ХАКАТОН: ПЕРШИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ БАТЛ В УНІВЕРСИТЕТІ ГРІНЧЕНКА

Як стати азартними гравцями Університету Грінченка? Відповідь проста! Бути першокурсником вишу за спеціальностями математика та комп’ютерні науки. Саме ці студенти створили експериментальні групи незвичайного формату практики у вигляді хакатону, у процесі якого пройшли дистанційні курси та виконали лабораторні роботи Cisco за певною тематикою і, як результат, отримали сертифікати. Що ж таке "хакато́н"? Це — захід, під час якого різні спеціалісти в галузі розробки програмного забезпечення інтенсивно і згуртовано разом працюють над розв'язанням якоїсь проблеми, або створенням нового додатку чи сервісу. Отже, другим етапом і був власне хакатон. Учасники змагалися у конкурсі технологічних проектів «Безпечний навколишній світ». Команди працювали над ідеєю, прототипом, писали програмні коди та розробляли бізнес складові свого задуму. Оцінювали проекти Олена Домотенко - менеджер програм корпоративної соціальної відповідальності в Україні та Азербайджані компанії Cisco; Роман Кравченко - керівник акселератора IoT Hub і лабораторії нових продуктів DIY Lab; Андрій Сотніков – QA Automation Engineer компанії Svitla Systems; Євген Шульга – технічний керівник акселератора IoT Hub і лабораторії нових продуктів DIY Lab та Андрій Рамський – завідувач кафедри фінансів і економіки Університету Грінченка. Хто ж отримав перемогу? 
1 місце посіла команда «Easy prog» та їх проект «Якість харчових продуктів»;
2 місце – команда «Hamper» із браслетом-індикатором, що попереджає, коли людині стає зле;
3 місце розділи між собою команди: «Child-Security» з проектом «Безпека дітей у будинку» та «iRunWay» з роботою «Безпека на пішохідному переході». Що вигадали учасники та як пройшов хакатон - дивимося далі!

Дивіться відеоогляд: "Хакатон: технологічний батл"

 

 

 

 

НОВА ОСВІТНЯ СТРАТЕГІЯ В ДІЇ

Новий гуртожиток, безпечна освіта, інноваційні проекти – кіберполігон та центри компетентностей. Зростання популярності Університету Грінченка та виклики, які ставить перед грінченківцями наш динамічний час. Так узагальнює діяльність колективу за 2018 рік ректор-професор Віктор Огнев’юк. У своєму профілі Facebook у він акцентує: «Було про що звітувати. Київрада та КМДА (Віталій Кличко, Ганна Старостенко, Валентин Мондриївський, Андрій Странніков, Олена Фіданян...) забезпечили належне фінансування діяльності і розвитку університету, а університет також доклав зусиль для суттєвого поповнення власного кошторису. Минулому році було побудовано гуртожиток на 200 місць, відкрито навчальний кіберполігон, забезпечено безбар'єрність для людей з інвалідністю, створено безпечні умови для освітнього процесу, оновлено комп'ютерну техніку, програми, відкрито 4 центри компетенцій, а загалом їх - 34..... Цей список не є вичерпним. Важливо, що є перші результати упровадження Нової освітньої стратегії, реалізувалися 10 проектів із зарубіжними партнерами...» АстудіЯ також подає деякі особливо актуальні на наш погляд акценти.

51072982 2153459611572172 8328416610326937600 n

Унікальність Університету Грінченка полягає не тільки в тому, що він є єдиним столичним закладом вищої освіти такого високого рівня, засновником якого є територіальна громада столиці, а й у розвиненій корпоративній культурі, в основі якої – цінності, що об’єднують співробітників і студентів та сприяють формуванню особливої атмосфери лідерства-служіння заради спільного прагнення досконалості. Служіння громаді Києва – один із найважливіших пріоритетів діяльності Університету.

  

Йти на випередження – саме таку стратегію обрав університет Грінченка в питанні підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. З огляду на стрімкі зміни в структурі освітніх процесі ІПП провів моніторинг потреб сучасної школи та запропонував педагогам самим визначитися з потребами у сфері професійного вдосконалення. У звіті зазначається, що на замовлення столиці понад 40000 педагогів Києва підвищують свою кваліфікацію в Університеті. Протягом 2018 року Інститут післядипломної педагогічної освіти Університету розробив 5 нових програм підвищення кваліфікації, які стануть основою майбутньої інноваційної моделі професійного розвитку освітян столиці: «Курси підвищення кваліфікації», «Розвиток педагогічного персоналу навчального закладу», «Пролонгована сертифікаційна програма», «Програма підготовки педагогів до роботи в Новій українській школі», «Програма підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти». Одним із індикаторів успішності Програм підвищення кваліфікації стало те, що 958 педагогічних працівників із 13 областей України замість безкоштовних курсів у своїх регіональних закладах виявили бажання підвищувати кваліфікацію в Університеті Грінченка за власні кошти. Це засвідчує зростання авторитету, якості та інноваційності програм підвищення кваліфікації. За задумом він перетворюється на освітній хаб, де кожен може обрати персональну траєкторію розвитку. Цьому завданню також підпорядкований проект масштабної реконструкції ІПП, який почав втілюватися в життя.

 

 

У звіті ректора охарактеризовано сьогоднішній стан розвитку Університету, проаналізовано недоліки, окреслено пріоритети на рік нинішній. Розробка та впровадження нових освітніх програм, подальший розвиток наукової діяльності, зміцнення зв’язків з практиками та потенційними працедавцями, соціально-господарський розвиток та розбудова внутрішніх комунікацій – це далеко не повний перелік точок дотику, де можна, а головне треба вдосконалюватись.

 

Прагнемо досконалості! Документ з таким гаслом надихає колектив на подальше творення та самовдосконалення. Повний текст Звіту ректора за 2018 можна прочитати тут http://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/zvit_2018n.pdf

  

ЦЕ – МИ, А МИ – ТАКІ

В Університеті Грінченка пройшов традиційний Фестиваль першокурсників «Ось ми які!». 26 жовтня, як кажуть, крупним планом себе представляли новобранці Інституту журналістики. Вони креативні? Так. Вони цілеспрямовані? Так. Вони вірять у себе? Так. Вони красиві? Так. І ще багатьма подібними твердженнями можна сформувати колективний образ журналістів-першокурсників. Кліпи, танці, мініатюри…Усе це поєдналося у динамічному та емоційному дійстві, яке переконливо свідчило: вони саме такі.

 

https://www.facebook.com/astudia.grinchenko/videos/184700139122969/

 

АСТУДІЯ НА РАДІОХВИЛЯХ ДОНБАСУ

студія вже звикла, що до неї всі приходять у гості. А ось самій кудись завітати - це навіть дуже цікаво. Сьогодні ми ходили до чарівної Софії Розуменко на ефір радіо "Голос Донбасу". Ніколи б не подумали, що на східні регіони мовлять з адреси Хрещатик, 26) 

А запросили нас як переможців у кількох номінаціях фестивалю "Жми на RECord",який нещодавно проходив у Святогірську, і зібрав команди молодих журналістів з усієї України))  Денис Вітковський, Мар'яна Ангелова та Альбіна Гайдаш розказали, як пройшли змагання і які враження найсильніші. Трохи зачепили мовну тему, трохи поспілкувались про навчання та інновації рідного Borys Grinchenko Kyiv University. Ще було включення голови журі Іллі Суздалєва. А далі задоволені і щасливі пішли створювати новий цікавий контент та готуватися до наступних перемог.

44808424 2307033449532734 6022743926631301120 n

ВИХОДЬ ЗА МЕЖІ З МЕДІАШКОЛОЮ ГРІНЧЕНКА

«Увага.. Запуск!», - і у небо полетіли десятки різнокольорових літачків, - таким яскравим був фінал святкування в Університеті Грінченка. А що було до цього?
А до цього було безліч зібрань, де наші тренери готувалися до приходу школярів, їх викладачів та батьків, розробляючи концепцію роботи новітньої школи медійної грамотності у Києві. І ось 6 вересня це нарешті сталося – Медіашкола офіційно запрацювала.
Зранку діти відвідали усі локації, а їх було чимало: «Астудія», «Грінченко-Інформ», «Радіо», «Воркшоп». Кожен міг зняти пряме включення, написати журналістський матеріал, відповісти на цікаві запитання і поговорити з тренерами Медіашколи.
Згодом відбувся масштабний флешмоб з літачками. «Виходь за межі» - девіз Медіашколи, у якій можливо все!

 

ПЕДАГОГ У ШАПЦІ МЕРІ ПОПІНС))

"Ми несемо добро і людяність у суспільство"... Ні, це не лозунг нової передвиборчої кампанії українських політиків.. Ця фраза звучить від наших педагогів, наставників, вчителів.
Вони - ініціативні, креативні, часом кумедні, але такі щирі. Саме вони вчать нас не тільки писати твори чи вирішувати рівняння, а й бути творчими та унікальними.
Українці святкують День учителя, а в Університеті Грінченка відзначили ще й День Педагогічного інституту. Тут кожен міг знайти частинку себе. Хто хотів бути ближчим до сердець - завітав на благодійний ярмарок студентських робіт "Від сердця до сердця". Кому було спекотно у приміщенні - відвідав пікнік під відкритим небом "Pedagogue is a trend". Охочі допомогти дітям-сиротам долучилися до благодійного аукціону "Доможемо дітям разом". А студенти-педагоги у образах головних телегероїв - навіяли спогади про перших вихователів. Мері Попінс, Вусатий нянь, Фрекен Бок...
Головною родзинкою був торт із свічкою у вигляді цифри 10, що символізувала "круглу" дату Педагогічного інституту. Атмосфера свята - далі у нашому відеоролику.

 

СЕРЦЕ ВІДДАНЕ ДІТЯМ

Василь Олександрович Сухомлинський. Видатний український освітянин-гуманіст, педагог-реформатор, мислитель. А ще – письменник та публіцист. Починаючи з повоєнних років, практично усе своє життя він працював директором школи у селищі Павлиш Онуфріївського району на Кіровоградщині. В основі його поглядів полягає необхідність гуманного ставлення до потреб дитини, увага до кожної особистості. Загалом з-під пера Василя Сухомлинського вийшло 48 книжок, 500 наукових статей, 1500 казок і оповідань для дітей. Його твори видано 50-ма мовами загальним накладом понад 15 мільйонів примірників. Зрозуміло, з часом вимоги до освіти змінюються, але фундамент її залишається. І у цей фундамент Василь Сухомлинський заклав чимало своїх духовних, душевних і професійних цеглин. Тож 28 вересня минає 100 років від дня його народження. Саме цього дня в Університеті Грінченка відбулися урочистості з нагоди ювілею. Зібрання було досить представницьким. Прийшли вчителі, науковці, керівники державних структур, представники громадських організацій, які послуговуються ідеями Василя Сухомлинського та їх пропагують. І це дуже важливо, адже спадщина видатного педагога сьогодні вкрай актуальна. Свідченням тому є хоча б ось така цитата з однієї із його книжок: «Програма виховної роботи доти залишатиметься мертвим папірцем, поки педагог не зуміє відкрити в живих людських думках, почуттях, спонуках своїх вихованців невичерпне джерело тих вольових сил, завдяки яким людина стає не тільки вихованою, а й володарем власної долі».

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Про нас Події