НОВА ОСВІТНЯ СТРАТЕГІЯ В ДІЇ

Новий гуртожиток, безпечна освіта, інноваційні проекти – кіберполігон та центри компетентностей. Зростання популярності Університету Грінченка та виклики, які ставить перед грінченківцями наш динамічний час. Так узагальнює діяльність колективу за 2018 рік ректор-професор Віктор Огнев’юк. У своєму профілі Facebook у він акцентує: «Було про що звітувати. Київрада та КМДА (Віталій Кличко, Ганна Старостенко, Валентин Мондриївський, Андрій Странніков, Олена Фіданян...) забезпечили належне фінансування діяльності і розвитку університету, а університет також доклав зусиль для суттєвого поповнення власного кошторису. Минулому році було побудовано гуртожиток на 200 місць, відкрито навчальний кіберполігон, забезпечено безбар'єрність для людей з інвалідністю, створено безпечні умови для освітнього процесу, оновлено комп'ютерну техніку, програми, відкрито 4 центри компетенцій, а загалом їх - 34..... Цей список не є вичерпним. Важливо, що є перші результати упровадження Нової освітньої стратегії, реалізувалися 10 проектів із зарубіжними партнерами...» АстудіЯ також подає деякі особливо актуальні на наш погляд акценти.

51072982 2153459611572172 8328416610326937600 n

Унікальність Університету Грінченка полягає не тільки в тому, що він є єдиним столичним закладом вищої освіти такого високого рівня, засновником якого є територіальна громада столиці, а й у розвиненій корпоративній культурі, в основі якої – цінності, що об’єднують співробітників і студентів та сприяють формуванню особливої атмосфери лідерства-служіння заради спільного прагнення досконалості. Служіння громаді Києва – один із найважливіших пріоритетів діяльності Університету.

  

Йти на випередження – саме таку стратегію обрав університет Грінченка в питанні підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. З огляду на стрімкі зміни в структурі освітніх процесі ІПП провів моніторинг потреб сучасної школи та запропонував педагогам самим визначитися з потребами у сфері професійного вдосконалення. У звіті зазначається, що на замовлення столиці понад 40000 педагогів Києва підвищують свою кваліфікацію в Університеті. Протягом 2018 року Інститут післядипломної педагогічної освіти Університету розробив 5 нових програм підвищення кваліфікації, які стануть основою майбутньої інноваційної моделі професійного розвитку освітян столиці: «Курси підвищення кваліфікації», «Розвиток педагогічного персоналу навчального закладу», «Пролонгована сертифікаційна програма», «Програма підготовки педагогів до роботи в Новій українській школі», «Програма підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти». Одним із індикаторів успішності Програм підвищення кваліфікації стало те, що 958 педагогічних працівників із 13 областей України замість безкоштовних курсів у своїх регіональних закладах виявили бажання підвищувати кваліфікацію в Університеті Грінченка за власні кошти. Це засвідчує зростання авторитету, якості та інноваційності програм підвищення кваліфікації. За задумом він перетворюється на освітній хаб, де кожен може обрати персональну траєкторію розвитку. Цьому завданню також підпорядкований проект масштабної реконструкції ІПП, який почав втілюватися в життя.

 

 

У звіті ректора охарактеризовано сьогоднішній стан розвитку Університету, проаналізовано недоліки, окреслено пріоритети на рік нинішній. Розробка та впровадження нових освітніх програм, подальший розвиток наукової діяльності, зміцнення зв’язків з практиками та потенційними працедавцями, соціально-господарський розвиток та розбудова внутрішніх комунікацій – це далеко не повний перелік точок дотику, де можна, а головне треба вдосконалюватись.

 

Прагнемо досконалості! Документ з таким гаслом надихає колектив на подальше творення та самовдосконалення. Повний текст Звіту ректора за 2018 можна прочитати тут http://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/zvit_2018n.pdf

  

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Про нас Події НОВА ОСВІТНЯ СТРАТЕГІЯ В ДІЇ