У НОВОМУ СЕЗОНІ - НОВА ПРОГРАМА
- Створено: Середа, 15 березня 2017, 11:47
Що ж визначає сучасну комунікацію. Перш за все, швидкий розвиток нових засобів масової інформації та їх підвищена мобільність, розмивання кордонів між професійним та любительським журналізмом, величезна щільність інформаційного потоку, а відтак – «зашумленість» простору. Таким чином ми стикнулися з феноменом – інформації значно більше, але її осмислення ускладнене величезною кількістю чинників. Споживач не може виділити пріоритети та суспільно-значущу інформацію, стає жертвою маніпуляцій, інформаційної інвазії, почаcти його свідомо вводять в оману. І ще один аспект, який може звести нанівець всі зусилля гуманізувати інформаційні потоки - підпорядкування масової комунікації комерційним інтересам.
Викладачі та студенти Університету Грінченка вирішили зібрати найактуальніші тренди і започаткували серію «Поради ефективної комунікації». Запрошуємо долучитися до кола спікерів та читачів нашої рубрики та спеціалізованої сторіночки Комунікабель. Презентуємо наших «порадників».